vrijdag 24 september 2010

Over zwanger zijn en metamorfoses en het weer en zo

Hartstikke leuk en aardig, dat zwanger zijn, hoor.. maar het begint nu toch wel een béétje zijn tol te eisen. Ik loop, of waggel eigenlijk, rond met gigantische meloenen die de hormonen mij hebben gegeven. Ik vraag mij af wat er in hemelsnaam zo leuk aan is? Ik voel me net een wandelende melkfabriek. Daarbij kamp ik momenteel ook nog met een fikse blaasontsteking, waardoor ik iedere ochtend rond 06.00 uur wakker wordt vanwege de pijn. Leuk is anders, zal ik maar zeggen. Wat wél leuk is, is dat ik helemaal bezig ben met een complete woonkamer metamorfose; muurtje verven, en je hebt een heel andere woonkamer! En de babykamer van Beebie Billy, daar zijn we ook druk mee bezig. Het eerste meubelstuk is gevonden, nu de rest nog... Best lastig, een kamer maken van het perfecte plaatje in mijn hoofd... Ik ben nogal wispelturig wat dat betreft. Over wispelturig gesproken: het wéér! Wel laarzen aan of toch pump, dik vest of dun colbert, nog een uitje in de buitenlucht plannen of het maar gewoon op filmavondjes houden... Zucht! Wat een heen en weer geslinger tussen zomer en herfst. We hebben hier zelfs de verwarming al aangehad.. het was 18 graad in huis, en dat is véél te koud voor dit tropisch bloedje, natuurlijk!

4 opmerkingen:

  1. Joh je hebt nog tijd zat voor die babykamer!! Ben benieuwd naar de "nieuwe" woonkamer???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt praat van een zwangere ;) Heb nog wel wat ideetjes voor een stoere jongensslaapkamer, mail je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inmiddels is het wel meer dan 1 meubelstuk whaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een teken van leven hier zou leuk zijn! ;)

    BeantwoordenVerwijderen